Fizička aktivnost i dijabetes

Važnost fizičke aktivnosti sada je prepoznata kao fundamentalna i za psihofizičko stanje i za kontrolu dijabetesa.

·      aktivnosti na otvorenom jednom sedmično.

·      organizovana motorička aktivnost 3-4 puta sedmično.

·      pomaganje u kućnim poslovima, 

·      slobodna igra sa vršnjacima 4-5 puta sedmično.

·      idite u školu biciklom ili pešice, hodajte, hodajte uz stepenice, naručite igre svaki dan.

 Oslobađajuća šetnja i dijabetes

Moja priča:

Pre nekoliko dana su me pozvali na ručak sa prijateljima. Jedan od onih dana koji kada je napolju hladno u početku volite da jedete i zagrejete se, ali onda vam je jako teško i ne znate kako da se oporavite.

Kreće uobičajeni predlog šetnjom do varenja.

Krećemo u šetnju kada mi je glukoza u krvi niska i pomislim: o moj Bože, sigurno ne želim da se nađem da jedem ponovo, eh! Dakle, fizičku aktivnost formiram tako što uvek pratim glukozu u krvi.

Da li ću ikada morati da stanem da jedem? Okolina nije svesna u kakvom su odnosu kretanje i nivo glukoze u krvi kod nas (osoba sa dijabetesom)

Često odajemo utisak  pohlepe! – Moj bože! Još uvek jedete!? 

I uvek moramo objašnjavati, objašnjavati, objašnjavati.

Dok neko ne shvati i ne stane sa vama da ćaskate dok vam se podigne glukoza u krvi i da ponovo trčite!

Napiši mi svoju priču.